Hogy mi az, amit nem csinálunk? Soha nem unatkozunk, például! 😀

Hogy mi az, amit annál inkább? Együtt gondolkodunk ügyfeleinkkel, megbízóinkkal, hogy mindig szakmailag megalapozott, etikus, ugyanakkor mégis gazdaságos, optimális megoldásokkal támogassuk őket.

Tudjuk, hogy a mi pozíciónk bizalmi állás – mi ezt a bizalmat igyekszünk nap mint nap megszolgálni!

Mindig a megbízók érdekeit tartjuk a szemünk előtt.

Mindig dedikált partnert biztosítunk számukra, mégis csapatként szállítjuk nekik a kreatív és jövőbe mutató ötleteket.

Ápoljuk a tradíciókat, büszkék vagyunk a múltunkra, de a jövőbe tartunk – és ezt a legmodernebb technológiákkal és mindig naprakész információkkal tesszük.
Immáron 15 éve azért dolgozunk, hogy a hagyományos könyvelő- és tanácsadó cégekkel ellentétben egy összetettebb, felelősségteljesebb szolgáltatást nyújtsunk a kis- és középvállalkozások számára a könyvelés és adózás területén Győrben és Budapesten egyaránt.
.

A szakterület igazi specialistájaként üzemeltetjük az egyik legnagyobb magyar munkáltatónál működő társadalombiztosítási kifizetőhelyet, és látunk el egy sor személyügyi szakfeladatot több mint 12.000 munkavállaló részére.

Egész csapatunk számára kiemelkedően fontos érték a folyamatos önfejlesztés – nemcsak szakmai, de emberi értelemben is igyekszünk minden nap jobbak lenni, mint előző nap voltunk.

Nálunk nincsenek „konzerv” megoldások: profi szakembereink segítségével minden egyes megbízónk számára személyre szabott szolgáltatást nyújtunk így támogatva a döntéshozatal folyamatát és az optimalizált működést.

Amit Mi nyújtunk

A legtöbb könyvelő- és adótanácsadó iroda személytelen és utólagos szolgáltatást nyújt ügyfeleinek: a cég életében már bekövetkezett – gyakran kellemetlen – eseményekből próbálják a lehető legjobbat kihozni. Pedig van egy sokkal célravezetőbb módszer!

Az MX/Z megfordítja a folyamatot, és az előre tervezés mellett teszi le a voksát, hiszen minden egyes vállalkozás életében megannyi kalkulálható költség és esemény szerepel, melyekkel számolva sok buktató és probléma válik elkerülhetővé.

Személyes és rendszeres konzultációt biztosítunk partnereink számára: célunk minél alaposabban megismerni ügyfeleink tevékenységét, hogy proaktív módon tehessük a működését gördülékenyebbé.

Minden egyes ügyfelünk számára saját kapcsolattartót biztosítunk, aki a szokásos szakfeladatok elvégzésén túl – legyen szó számvitelről, bérszámfejtésről, jogi ismeretek vagy szabályzatok ismertetéséről – személyre szabott tanácsokkal és segítségnyújtással is rendelkezésére áll.

Felhasználva a csapatunk tagjai nyújtotta közös tudásbázist igazi döntést támogató partnerként szeretnénk segíteni a vállalkozásokat.

A jövőről nem csak gondolkodunk – a modern technológia segítségével el is hozzuk: a legmodernebb eszközökkel biztosítjuk a gyors és hatékony munkavégzést, mely során az ügyfél válláról az összes lehetséges terhet leemeljük. Jelenleg is számos fejlesztést végzünk – applikációnk segítségével ügyfeleink otthonuk vagy irodájuk kényelméből intézhetik majd pénzügyi, könyvelési ügyeiket.